آسمان دارابکلا

آسمان دارابکلا

آسمان دارابکلا
آسمان دارابکلا

آسمان دارابکلا

آسمان دارابکلا

اسامی داوطلبان ، برای ثبت نام شورای اسلامی سال 1396 ، دارابکلا

اسامی داوطلبان ، برای ثبت نام شورای اسلامی سال 1396 ، دارابکلا

با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مغفورسیدمهدی(حجّت) شفیعی دارابی یکی از اعضای محترم و فقید شورای اسلامی دارابکلا و تقدیر و تشکر فراوان از تک تک اعضای شورای اسلامی فعلی که طی مدت 4 سال در عرصه اجتماعی محل ، خدمت نمودند و هر کار خوبی که از دستشان بر می آمد ، دریغ نکردند. از شما بسیار متشکریم. خدا قوّت و عرض خسته نباشید.

ما یاد گرفتیم همانگونه که با نیکویی به شما خوش آمد گفتیم ، و در طی مدت مسئولیتتان بما اجازه دادید تا از شما انتقاد کنیم و پیشنهاد دهیم ، حال که مدت مسئولیت شما در این عرصه به روزهای پایانی نزدیک می شود ، با احساس سپاسگزارنه ، بدرقه تان کنیم. دست تک تک شما درد نکند ، و انشاالله در تمام عرصه های زندگی در صحّت و سلامتی و سعادت و خوشبختی.

***

بسیار کار نیکویست عزیزان گرامی از آقایان و خانم ها ، که احساس می کنند می توانند در این عرصه به مردم خود خدمت کنند ، و تصمیم می گیرند تا خود را داوطلبانه به انتخاب رای سایر هم محلی های گرامیشان قرار دهند و بر اساس نظام مردم سالاری ، کسانی که حائز بیشترین آراء شدند بعنوان اعضای شورای اسلامی دارابکلا در خدمت مردمشان باشند.

برای اینکه همگان در جریان این رویداد مهم محلی قرار بگیرند و بتوانند به اطلاعات درست دسترسی داشته باشند ، لازم بود تا منبعی وجود داشته باشد که این ارتباط دو طرفه برقرار گردد. یعنی از طرفی کسانی که مایلند تا ثبت نام کنند در اینجا معرفی گردند و از طرفی مردم عزیز ما هم بدانند که چه کسانی از میانشان برای دوره بعد می خواهند وارد عرصه انتخابات شوند.

شما هم می توانید با پیام های خود در تلگرام و یا وبلاگ به معرفی این دوستان گرامی بپردازید و در صورتی که حضورشان صحّت داشت ما هم آنها را معرفی می کنیم.

تا این لحظه و اطلاعاتی که بنده بدست آوردم اسامی داوطلبان دارابکلایی که قصد ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی در سال 1396 را دارند به شرح جدول زیر می باشد:

 ***

ردیف

نام و نام خانوادگی به ترتیب حروف الفبا

نام پدر

1

آقای رحمان آفاقی

2

آقای محمّد آهنگر دارابی

اصغر

3

آقای اصغر  ابراهیمی

4

آقای حسن ابراهیمی

قنبرعلی

5

خانم خیرالنسا(عاطفه)  بریمانی

6

آقای سیدباقر حسینی

7

آقای اصغر دارابکلایی

حسین

8

خانم مریم  دارابکلایی

اصغر

9

آقای علیرضا (امیر)  رمضانی

10

آقای سیّدمحسن  رضایی

سیّدآقا

11

آقای الیاس  زارع

اسدالله

12

آقای سیّدتقی  شفیعی

حاج سیّدهاشم

13

آقای حسن  فیض آبادی

 

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین نهالی جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 12:55

سلام خانم مهندس دارابکلایی
خیلی خوشحال شدیم ازینکه کاندید شورای اسلامی شدید
ان شاءالله که موفق میشید

رامین اکبرزاده چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 11:29

ب امید خدا تو این راه موفق باشین.البته با پشتکاری ک از شما دیدم مطمئنا موفق میشید

نقد چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 08:22

سلام.ببخشید که میخوام رک صحبت کنم.هرچی به لیست ارائه شده نگاه میکنم (باعذرخواهی از تمام دوستان) آدمهای قوی را نمیبینم .در عصر ارتباطات هستیم عصر گفتگو وتعاملات واقعا این دوستانی که ثبت نام کرده اند چگونه میتوانند در فضای لابی گری و گفتمان و سهم خواهی برای روستا قدم بردارند.صرف اینکه اسم بنویسیم نیست.برای آینده دارابکلا نگرانیم. بزرگان محل ریش سپیدان کسانی که سمت های ریاست و ..در ارگان های مختلف داشته اید احساس تکلیف کنید برای مردمانتان.برای خدمت جهاد وایثار کنید.بزرگواران اینطور نباشد که شورای ما نتواند از روی برگه هم گفتمان را اداره کند چه برسد به فضای بین المللی.عزیزان بزرگ محل برای ساختن ساختار دارابکلا وارد عرصه شوید.اینکه یک تازه وارد بیاد بدون اینکه حتی یک گفتمان سیاسی در عرصه میاندورو داشته باشد کسی که شاید چهره فرماندار وبخشدار را تا حالا ندیده باشد چطور میتواند آینه دارابکلا را خوب پیش ببرند.این طور نباشد که مثل دوره فعلی شورای داابکلا زیر پرچم دهیار محو شود چون توانی نداشته اند.

علی جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 23:08

با سلام.به نظر بنده اقای اصغر دارابکلایی گزینه بسیار قوی میتونن برای سورا باشن.چون واقعا انسانی هستند که کار رو برای خدا و خدمت به بنده اش انجام میدن.

محمد جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 22:57

با عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.به عقیده من خانم مریم دارابکلایی گرینه بسیار پسندیده ای میتونه باشه.با این کار هم میشه از حقوق بانوان حمایت بشه و هم اینکه خانم دارابکلایی با توجه به علاقه و پشت کار خوبی که دارن میتونن باعث رشد و توسعه محل بشن.

ساسان جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 20:12

زنده باد آقای دارابکلایی

عاطفه جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 20:11

این باعث افتخار ماست که خانمی جوان،تحصیل کرده و ایمان از بین بانوان این روستا نامزد انتخابات شده است.
به امید پیروزی برای شما خانم مهندس دارابکلایی

هم محلی جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 15:35

امیدوارم که بتونن به محل خدمت کنند

یک دوست پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 18:22

شورای فعلی بدرد نمی خورد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.